آرشیو مهر ماه 1403

آموزش سئو سایت و حوزه دیجیتال مارکتینگ

بازرسی سئو سایت چیست؟

۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازرسی سئو سایت چگونه انجام می شود؟

بازرسی سئو وب سایت یک ضرورت حیاتی در تمام مشاغل حرفه ای در سراسر جهان تلقی می شود. صرف داشتن دانش در این زمینه کافی نیست. تجربه گسترده نیز ضروری است. هیچ شرکت یا فردی با تخصص قابل توجه و دانش لازم در سئو نمی تواند این خدمات را به تنهایی ارائه دهد. این مسئولیت قابل توجه فقط توسط یک تیم حرفه ای با دانش و تجربه قابل انجام است. آوین سئو خدمات بازرسی سئو وب سایت را برای اولین بار در اختیار کلیه کارفرمایان محترم قرار داده است. تعیین اینکه آیا سئوی وب سایت شما به درستی پیشرفت می کند یا ارزیابی حرفه ای بودن پرسنل سئو که در سایت شما کار می کنند، و همچنین اینکه آیا سایت شما به درستی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، یک کار چالش برانگیز است که مسئولیت قابل توجهی را به همراه دارد. با این حال خوشحالم به اطلاع شما عزیزان برسانم که آوین سئو با 15 سال سابقه کار برجسته در زمینه کدنویسی سایت، سئو وردپرس، طراحی سایت و ... خدمات بازرسی سئو را در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار داده است. با پرداخت مبلغ اسمی ماهانه یا سالانه می توانید از آوین سئو به این خدمات دسترسی داشته باشید.

 

خدمات بازرسی سئو

 بازرسی شرکت خدمات سئو

ارزیابی متخصص سئو یا تیم فناوری اطلاعات

ارزیابی عملکرد وب سایت و تهیه گزارش برای مشتری

نظارت بر رشد وب سایت در طول دوره خدمات

تجزیه و تحلیل اثربخشی عملیاتی تیم سئو

تأیید صحت دقت گزارش ماهانه خدمات دریافت شده توسط تیم سئوی وب سایت شما

 

خدمات برنامه ریزی سئو سایت

ما همچنین خدماتی را ارائه می دهیم که برای کارفرمایانی که مایل به سرمایه گذاری در سئو وب سایت خود نیستند و ترجیح می دهند خودشان آن را مدیریت کنند، ارائه می دهیم. این موضوع در مقاله ای جداگانه توضیح داده خواهد شد. با این حال، ما می خواهیم شما را در مورد خدمات برنامه ریزی که به عنوان پشتیبانی سئو ارائه می دهیم به شما اطلاع دهیم:

  • طرح تجاری جامع مکتوب برای وب سایت که یک دوره شش ماهه را پوشش می دهد
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ارائه وب سایت های تجاری مناسب برای لینک سازی
  • برنامه ریزی معمول وب سایت
  • راهنمایی در مورد ایجاد محتوای منحصر به فرد
  • توسعه بیانیه های مطبوعاتی
  • گزارش ماهانه خطاهای وب سایت
  • گزارش خطاهای سایت برای بهبود بهینه سازی
  • توضیحات و برنامه های کاری لازم برای تیم فنی وب سایت
  • برنامه ریزی برای لینک سازی داخلی و خارجی
  • خرید ریپورتاژ مرتبط با سایت و بیزنس

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازرسی سئو حرفه ای ما، لطفا با آوین سئو تماس بگیرید

 

سئو سایت کدنویسی

۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هدف این مقاله بررسی جنبه سئوی وب سایت کدنویسی است. به طور کلی، سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک عنصر حیاتی در توسعه وب سایت ها است. این تکنیک بر افزایش دید و قابلیت جستجوی وب سایت ها در موتورهای جستجو تمرکز دارد. در نتیجه کدنویسی یک سایت نقش بسزایی در بهبود عملکرد سئو دارد. توجه به این نکته مهم است که تفاوت های ظریفی بین سئو وب سایت های کدگذاری شده حرفه ای و سایرین وجود دارد. با بهینه سازی مناسب، یک وب سایت می تواند به رتبه بهتری در نتایج جستجو دست یابد. با آوین سئو همراه باشید.

 

سئو سایت کدنویسی

اصطلاح کدگذاری سئو به فرآیند استانداردسازی کد یک وب سایت بر اساس معیارهای تعیین شده توسط موتورهای جستجو اشاره دارد. لازم به ذکر است که سئو به هیچ زبان برنامه نویسی خاصی مربوط نمی شود. یکی از اهداف اصلی کدنویسی سئو این است که موتورهای جستجو را قادر سازد تا به راحتی و سریع صفحات یک وب سایت را پیدا کنند و همچنین محتوای آن را درک کنند. هدف دیگر افزایش عناصر تجربه کاربر، مانند سرعت سایت و سازگاری با تلفن همراه است.

 

کدنویسی سرور و کلاینت

 کدنویسی سرور و کلاینت شامل وظایف برنامه نویسی انجام شده توسط سرور و کلاینت وب سایت است. برنامه نویسی به فرآیند نوشتن کد استانداردی اشاره دارد که در یک سیستم کامپیوتری اجرا می شود. این کد شامل دستورالعمل های از پیش تعریف شده ای است که در اختیار سیستم قرار می گیرد که آنها را بر اساس آن تفسیر و اجرا می کند. به طور معمول، به فردی که این استانداردها را آموخته و درگیر کدنویسی است، برنامه نویس نامیده می شود.

 

زبان برنامه نویسی چیست؟

زبان برنامه نویسی یک چارچوب کدنویسی استاندارد شده است که تحت یک نام خاص وجود دارد. هر برنامه نویس یک چارچوب کدنویسی را انتخاب می کند تا برای وظایف برنامه نویسی خود از آن استفاده کند. این چارچوب ها دارای مزایا و معایب متمایز هستند و برنامه نویسان را وادار می کند تا بر اساس ماهیت کاری که قصد انجام آن را دارند یکی را انتخاب کنند. سرور و کلاینت یک وب سایت به طور جداگانه برنامه ریزی می شوند و هر کدام زبان برنامه نویسی خاص خود را دارند.

مروری بر بازاریابی هوش مصنوعی

۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

همانطور که استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را توسعه می دهید، به طور مداوم به دنبال روش هایی برای افزایش کارایی آن و بهبود تجربه برای مخاطبان خود هستید. ادغام هوش مصنوعی (AI) در بازاریابی یکی از آخرین رویکردها برای ارائه یک تجربه برتر برای مشتریان شما است.

بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

بازاریابی هوش مصنوعی از هوش مصنوعی برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی شما استفاده می کند و شما را قادر می سازد به اهداف خود برسید و در عین حال تجربه مشتری را بهبود بخشید. بسیاری از شرکت های معروف هوش مصنوعی را در محصولات خود ادغام کرده اند. پلتفرم هایی مانند نتفلیکس، آمازون و گوگل از فناوری هوش مصنوعی برای پیش بینی رفتار مصرف کننده استفاده می کنند. این قابلیت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با پیشنهاد محصولات یا خدماتی که نزدیک به ترجیحات فردی هستند، تجربه کاربر را افزایش دهند.

 

یکی از جنبه های مهم بازاریابی هوش مصنوعی شامل استفاده موثر از داده های مشتری است. این رویکرد به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا اقدامات مشتری را پیش‌بینی کنند و تجربه کلی را برای مخاطبان خود افزایش دهند و در نتیجه عملکرد وب‌سایت‌های خود را بهبود بخشند. علیرغم ماهیت مکانیکی آن، فناوری هوش مصنوعی جهان را به شیوه ای مشابه انسان ها درک می کند. دارای قابلیت پیش بینی رفتار مشتری و تشخیص الگوها و مضامین درون داده ها است. این بینش امکان توسعه یک استراتژی بازاریابی دقیق تر را فراهم می کند که برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان سفارشی شده است. در نتیجه، در محیط دیجیتال فعلی، درک مفهوم بازاریابی هوش مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مزیت‌های استفاده از بازاریابی هوش مصنوعی

  • مزیت رقابتی متمایز را فراهم می کند.
  • امکان ایجاد تبلیغات موثرتر را فراهم می کند.
  • باعث افزایش کیفیت تولید محتوا می شود.

خطای کد 404

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در دوران معاصر، مواجهه با خطا در اینترنت کمتر از گذشته است. با این وجود، هنوز هم ممکن است هر از گاهی مشکلاتی را در وب سایت خود تجربه کنید. بدون درک روشنی از معنای پشت هر کد خطای HTTP، خطر از دست دادن ترافیک ارزشمند وجود دارد.

در این مقاله به بررسی خطای کد 404 می‌پردازیم.دانستن این خطاها برای سئو سایت اهمیت زیادی دارد. برای اطلاع از سایر خطاهای کد 400 می‌توانید به آوین سئو مراجعه کنید.

 

HTTP 404 Not Found

رایج ترین خطا در بین انواع مختلف کدهای خطای 400، کد 404 است. این کد زمانی ظاهر می شود که صفحه درخواستی توسط سرور قابل یافتن نباشد. ممکن است یک خطای 404 توسط خود سرور نمایش داده شود یا یک صفحه خطای سفارشی 404 توسط توسعه دهنده وب سایت طراحی شود. در روش های سئوی معاصر، یکی از معیارهای گوگل طراحی و پیاده سازی صفحه 404 است. اطمینان از اینکه کاربران در سایت شما با خطای 404 مواجه نمی شوند ضروری است. هنگام حذف صفحات، توصیه می شود آنها را به سایر صفحات مرتبط هدایت کنید. در غیر این صورت، نه تنها ممکن است سایت شما با جریمه های گوگل مواجه شود، بلکه می تواند بر عملکرد سئو سایت شما نیز تاثیر منفی بگذارد.

 

دلایل وقوع و راه حل های خطای 404

از دیدگاه فنی، خطای 404 یک اعلان سمت مشتری است که توسط اقدامات کاربر ایجاد می شود. این خطا معمولاً زمانی رخ می‌دهد که کاربر به اشتباه آدرس صفحه‌ای را وارد می‌کند یا زمانی که صفحه‌ای که می‌خواهد به آن دسترسی داشته باشد دیگر وجود ندارد، به ویژه اگر قبلاً اطلاعاتی در مورد انواع مختلف جستجو نکرده باشد. یکی دیگر از عوامل موثر حذف صفحه مورد نظر است، جایی که مالک وب سایت آدرس های صفحه قدیمی را به صفحه های جدید هدایت نکرده است. زمانی که کاربر روی لینک صفحه حذف شده کلیک می کند، با خطای 404 مواجه می شود. برای کاهش این مشکل، توصیه می شود هر آدرس صفحه حذف شده را به صفحات مربوطه هدایت کنید.

  1. برخی از دلایل خطای 404 نامشخص است. ممکن است آدرس صفحه حذف شده به صفحه دیگری هدایت شده باشد، اما ممکن است این هشدار همچنان ظاهر شود. توصیه می شود دکمه Refresh یا F5 را چند بار فشار دهید تا داده های ذخیره شده در حافظه پنهان ذخیره شده در سیستم پاک شود.
  2. علاوه بر این، آدرس صفحه یا URL را تأیید کنید، زیرا ممکن است دارای اشتباهات نگارشی باشد. علاوه بر این، ممکن است در پیوندهای ارائه شده در وب سایت خطا وجود داشته باشد.
  3. عمق URL ها را در وب سایت خود کاهش دهید. به عنوان مثال، اگر URL avinseo.com/test/a/b/c.html را برای دسترسی به یک صفحه تعریف کرده باشید، این URL بسیار طولانی است و کاربران ممکن است تایپ کردن آن را دشوار بدانند. بنابراین توصیه می شود تا حد امکان آدرس صفحه را کوتاه کنید.
  4. کاربران اغلب زمانی که از مکان دقیق آن مطمئن نیستند، آدرس های دقیق را جستجو می کنند. از این رو، توصیه می شود URL خود را با استفاده از عبارات ساده ارائه دهید که به راحتی توسط موتورهای جستجو ایندکس شوند.
  5. کاربران را تشویق کنید تا کش مرورگر خود را پاک کنند، زیرا ممکن است آدرس های خاصی در حافظه پنهان ذخیره شده و صفحات قدیمی نمایش داده شوند.
  6. اگر کاربران به هر دلیلی نتوانند سایت را پیدا کنند، احتمالا با مدیران سایت تماس خواهند گرفت. ارائه اعلان های قبلی یا اطمینان از اینکه اطلاعات تماس به طور برجسته در مکانی به راحتی قابل دسترسی نمایش داده می شود، ضروری است.

 

سئو سایت وردپرس

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

انواع خدمات سئوی وردپرس

 افزایش سئو سایت وردپرس را بدون شک می توان به عنوان یکی از بهترین استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفت که کاملا قابل اعتماد است. سئوی وردپرس این پتانسیل را دارد که تعداد قابل توجهی از کاربران را بدون هیچ گونه محدودیت مربوط به زمان یا مکان جذب کند، زیرا می تواند نرخ تبدیل را از طریق استفاده از خدمات سئو وردپرس به میزان قابل توجهی افزایش دهد. خدمات ارائه شده برای سئو وردپرس شامل موارد زیر است:

 ارزیابی سئو:

تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف وب سایت برای حفظ رتبه های بالا در گوگل.

 توسعه استراتژی سئو:

ارائه یک برنامه جامع برای بهینه سازی حیاتی وب سایت ها.

 مشاوره سئو:

ارائه بینش برای شناسایی مخاطبان هدف و توسعه محتوای ضروری.

 سئو کوچینگ:

تسهیل جلسات کوچینگ برای تجهیز افراد به مهارت های اساسی بهینه سازی.

 

راه حل های افزایش سئو سایت وردپرس چیست؟

سئو که مخفف عبارت Search Engine Optimization است، شامل بهینه سازی وب سایت شما برای افزایش ترافیک ارگانیک و رایگان آن با بهبود رتبه و دیده شدن آن در موتورهای جستجو مانند گوگل است. این فرآیند به تخصص بالایی نیاز دارد.

 

تنظیمات وردپرس خود را مرور کنید.

 تنظیمات سئو سایت وردپرسی کارهای بسیار تخصصی است که باید توسط یک متخصص سئو انجام شود تا به جایگاه بهینه در رتبه های برتر دست یابد. با اطمینان از اینکه تنظیمات دید شما در وردپرس به درستی پیکربندی شده است، لطف قابل توجهی به خود می کنید.

 

 پیوندهای ثابت خود را تنظیم کنید.

پیوند دائمی به آدرس اینترنتی اطلاق می شود که کاربران را به پست، صفحه یا وبلاگ خاصی در وب سایت شما هدایت می کند. این پیوندها نشانی واضح از محتوای پست، صفحه یا وبلاگ شما را از طریق خود URL ارائه می‌کنند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند بفهمند که به چه چیزی دسترسی دارند. علاوه بر این، لینک های دائمی نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) دارند.

 

پیاده‌سازی برچسب‌ها و دسته‌ها

پیاده‌سازی برچسب‌ها و دسته‌ها یکی از مراحل ضروری در بهینه‌سازی سایت وردپرسی برای سئو، استفاده مناسب از دسته‌ها برای افزایش تجربه کاربر و رضایت مخاطبان در هنگام جستجو در سایت شما است. علاوه بر این، قابل توجه است که پیشرفت های مختلف سئو در وردپرس به بهبود تجربه کاربری کمک می کند.

شناسایی صفحات یتیم با سمراش

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

شناسایی صفحات یتیم با استفاده از SEMrush برای مشاغل آنلاین بسیار مهم است. صفحات یتیم می توانند به طور قابل توجهی مانع عملکرد سئوی وب سایت شوند و مانع رشد تلاش های بازاریابی دیجیتال و تعامل مخاطبان شوند. روش های مختلفی برای مکان یابی این صفحات یتیم وجود دارد که یکی از محبوب ترین آنها استفاده از ابزار SEMrush است. در این مقاله در وب سایت Madir به ما بپیوندید تا نحوه یافتن موثر صفحات یتیم با استفاده از SEMrush را بررسی کنیم.

 

SEMrush ابزاری کاربردی برای افزایش سئوی محتوای وب سایت

قبل از پرداختن به فرآیند شناسایی صفحات یتیم با SEMrush، درک این ابزار و نقش آن در استراتژی های بازاریابی آنلاین ضروری است. SEMrush نرم افزاری است که برای کمک به کسب و کارها در اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال، مانند کمپین های سئو طراحی شده است. این ابزار نقش مهمی در یکپارچه سازی کمپین های سئو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، رسانه های اجتماعی و ابتکارات بازاریابی محتوا دارد. با این حال، استفاده از SEMrush برای بهینه سازی صفحات وب سایت و بهبود عملکرد سئو در بین کاربران رایج تر است. علاوه بر این، SEMrush شناسایی روندهای رخ داده در بخش کسب و کار شما را امکان پذیر می کند. این ابزار سئوی درون صفحه شما را مدیریت می کند و به بهینه سازی آن کمک می کند. علاوه بر این، SEMrush کشف کلمات کلیدی ارزشمند برای کمپین های تبلیغاتی را تسهیل می کند. با استفاده از این ابزار، می توانید بینش هایی در مورد کلمات کلیدی استفاده شده توسط رقبای خود بدست آورید و درک کنید که چگونه آنها در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنند.

 

صفحات یتیم دشمنی مضر برای بهینه سازی وب سایت شما!

 پس از آشنایی با کارکردهای ابزار Semrush، اکنون زمان تعریف صفحات یتیم فرا رسیده است که با ادامه آموزش شناسایی صفحات یتیم با استفاده از Semrush، درک واضح تری ارائه می دهیم. صفحات یتیم آنهایی هستند که موتورهای جستجو برای کشف آنها تلاش می کنند زیرا آنها لینک های داخلی از سایر بخش های وب سایت شما را ندارند. در نتیجه، تشخیص صفحه برای موتورهای جستجو چالش برانگیز است و به طور بالقوه به تلاش های سئوی شما آسیب می رساند. تنها راهی که کاربران می توانند به یک صفحه یتیم دسترسی پیدا کنند این است که مستقیماً URL را در مرورگر خود وارد کنند یا روی پیوندی از وب سایت دیگری کلیک کنند.

 

اهمیت شناسایی صفحات یتیم با Semrush

اهمیت شناسایی صفحات یتیم با Semrush قابل اغراق نیست. صفحات یتیم معمولاً به صورت سهوی ایجاد می شوند و به دلایل مختلفی ایجاد می شوند. شایع ترین علت عدم اجرای صحیح فرآیندها در حین انتقال سایت، طراحی مجدد و تست و ارزیابی صفحات توسط توسعه دهندگان است. علاوه بر این، مواردی وجود دارد که صفحات یتیم عمدا ایجاد می‌شوند، مانند صفحات فرود تبلیغاتی یا نمونه‌هایی که مدیران وب‌سایت ترجیح می‌دهند از دید کاربر پنهان نگه دارند. عدم شناسایی صفحات یتیم با استفاده از Semrush نه تنها سئو وب سایت را تضعیف می کند، بلکه اعتبار نهادهای فروش را در بین مشتریان کاهش می دهد. علاوه بر این، رشد شهرت برند، که یک جنبه اساسی بازاریابی دیجیتال است، تحت تأثیر نامطلوب ناتوانی در شناسایی صفحات یتیم از طریق Semrush قرار می گیرد.

متا تگ چیست؟

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در این بخش، متا تگ ها را بررسی می کنیم، فهرستی از مهم ترین متا تگ ها را ارائه می دهیم و بینشی در مورد استفاده از آنها ارائه می دهیم. با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

 متا تگ ها چگونه بر سئو تاثیر می گذارند؟

متا تگ ها اساساً قطعه های توصیفی کدی هستند که در HTML وب سایت شما تعبیه شده اند و در طول نمایش صفحه نامرئی می مانند. آنها به خزنده های موتورهای جستجو در درک موضوع سایت شما کمک می کنند و آنها را قادر می سازند صفحات را به طور مؤثر فهرست کنند. این فرآیند برای افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط بسیار مهم است. از منظر سئو، متا تگ ها اهمیت زیادی دارند زیرا دسته بندی محتوای وب سایت شما را توسط موتورهای جستجو تسهیل می کنند. انواع مختلفی از متا تگ ها وجود دارد و درک ویژگی های هر کدام برای گنجاندن موثر آنها در استراتژی شما ضروری است. متا تگ های کلیدی سئو شامل تگ های متعارف، متا تگ های روبات، توضیحات متا و تگ های عنوان هستند که نمونه های رایجی هستند. از یک تگ متعارف می توان برای اطلاع رسانی به موتورهای جستجو استفاده کرد که کدام صفحه باید به عنوان صفحه اصلی سایت شما در نظر گرفته شود. به طور مشابه، یک برچسب ربات می تواند اطمینان حاصل کند که هیچ صفحه ای به طور سهوی در نتایج جستجو قرار نمی گیرد.

برچسب‌های متعارف Canonical Tags

نوع محتوای متا Meta Content Type

ربات‌های متا تگ‌ها Robots Meta Tags

تگ‌های عنوان Title Tags

متا کلمات کلیدی Meta Keywords

متا تگ توضیحات Meta Descriptions

تمایز بین متا تگ‌ها و متادیسکریپشن

 

هنگام ایجاد عنوان، چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

تگ عنوان هر صفحه باید منحصر به فرد باشد، زیرا اساساً هویت صفحه را مشخص می کند. این تگ در نتایج جستجو، مرورگرها و رسانه های اجتماعی ظاهر می شود و باید برای جلب توجه ساخته شود. هنگام فرمول بندی عنوان صفحه، سؤالات زیر از خود بپرسید: چه ارزشی برای مخاطبان خود قائل هستید؟ بازدیدکنندگان چه بینشی از این صفحه به دست خواهند آورد؟ آنها چه مزایا یا مزایایی را دریافت خواهند کرد؟ چگونه می توانید مخاطب را متقاعد کنید که با محتوای شما درگیر شود؟ یکی دیگر از جنبه های حیاتی که باید هنگام نوشتن عنوان در نظر گرفت، اطمینان از گنجاندن یک کلمه کلیدی است. هر چه کلمه کلیدی به ابتدای عنوان نزدیکتر باشد، تاثیر آن بیشتر خواهد بود.